EmellC Kızlar doktorun söylediğine göre şu an kimyasal gebelik geçiriyorum. Tabiki bu süreç geçince doktora da sorucam ama kimyasaldan sonra gebelik deneyen var mı? Kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik geçiren var mı?
Sukrano EmellC nasıl anladınız kimyasal olduğunu bende çok şüphelendim ama kan vermediğim için anlamadım Regl den önce silik çıkmıştı ve Belirtiler vardı sonra regl oldum kimyasal olabilir mi diye düşünüyorum
[silindi] EmellC ağustosta kimyasal yaşadım. Kimse beta düşsün kan ver vs demedi. Nıormal süreç dedi. Kimse bekle vs de demedi. Şimdi gebeym. Beta 629. Umarım bu sağlıkla ilerler
ikradgnn27 EmellC bende kimyasal gebelik yaşadım geçen ay şuan test yaptım tekrar pozitif çıktı daha hastaneye gitmedim kan vereceğim bi kaç gün sonra sonuçtan sonra haber edeceğim
0zlemy EmellC benim ilki kimyasaldı Nisan ayında kalmıştım sonra haziran ayında kaldım çok şükür sağlıklı
EmellC Sukrano reglim 3gün gecince arayla 3tane test yaptım 3üde pozitif. 1gün sonra kan verdim 114 beta cikti. 1hafta sonra gel dedi. 6gün sonra kanamam oldu yani dün alttan ultrason yapildi bisey goremiyorum dedi. Kan verdim beta 46 cikti. Betan yükselmesi lazim düşmüş buyuk ihtimal kimyasal gebelik geçiriyorsun. 2günde 1kan vermeye gel sıfırlanması lazım dedi. Şu an sanki adet oldum pıhtılı gelmeye başladı artik
EmellC Nznesn maşAllah subhanAllah Allah bana da sağlıklı hayırlı bir gebelik evlat nasip etsin isteyen herkwse de ❤️
EmellC Sevim1902 evet simdi aldim sonuclari. 5.7 ye düşmüş. Karından ultrasonla baktı adet olmussun dedi normal kadin doguma randevu al kontrole git dedi
minik3509 İki kere kimyasal yaşadım birini geçen sene birini bu sene kimyasal geçirdikten 7 ay sonra hamile kaldım
kubttl Şuan 6 haftalık hamileyim , kimyasaldan bir ay sonra yani araya başka adet girmeden hamile kaldım . Kimyasalın diğer gebeliklere bi etkisi olduğunu duymadım hiç
Sevim1902 ikradgnn27 maşallah hayırlsı olsun🤲gebelik için ovülasyon mu kullandnz döngü bozlulmuyor mu?
Perim2 EmellC kimyasal gebeliğin diğer gebeliklere pek etkisi olmuyor tez vakitte inşallah tekrar hamile kalırsınız
Nadiyecelik_1 EmellC ben hemen arkadasına hamile kaldım, bu sürede kendini psikolojikmen rahatlat, hayırla kolaylıkla nasip olsun herkese inşaAllah 🤲🏻
EmellC Nadiyecelik_1 evet çok üzüldüm ama sonra demek kk sağlıklı değilmiş zamanı değilmiş diyip geçtim. Betam düşmüş 5.7 adet oldum. Cuma günü kontrolum var ondan sonra sorun olmazsa bende deneyeceğim. Hayırlısından sağlıklısından olsun ❤️
ikradgnn27 Sevim1902 çok dikkat et en ufak stres bile etki ediyor asla ağır bi iş yapma kendine çok dikkat et