Kızlarım bugun doktor kontrolüm vardı 37+3 bebişin suyu azaldı doktor yatış verdi Allah izin verirse yarın sabah 8 bucuk gibi sezaryene alacaklar, ilk doğumum duygularımın tarifi bile yok umarım bende sizler gibi pozitif sezaryen hikayemi anlatmak için girerim buraya Dualarınıza ihtiyacım var kızımla sağ salim çıkarız inşallah hastaneden sizleri seviyorum❤️ Rabbim tüm isteyenlere versin inşallah bol duanıza ihtiyacım var🙏🏽