iliovasilema Ben ilk doğumumu orada yaptım. Benim de takipli olduğum doktorla anlaşmalılar. Normal doğum yapmıştım ben, o yüzden ameliyathane ekibi nasıl bilmiyorum. Ebeler çok pozitifti, herkes birbiriyle entegre bir şekilde hareket ediyordu. Her biri güler yüzlü ve pozitifti. İkinciye hamileyim yine aynı hastanede doğum planladım