döngümün 30. günü negatifti şuan 35. döngüdeyim bu hafta da olmazsam tekrar bi test yapacağım 🥹 ben 30. döngüde kist var mı diye gitmiştim yok dedi drda tekrar randevu aldım o zamana kadar olmazsam tekrar bi kan isterler artık işin tuhaf yanı
belirtilerim gitti regl yaklaşınca sancı olurdu o vardı bi süre çektim ve geçti şuan hiç bi belirtim yok