busraa12_ Bazı zamanlar gelen anlık baş dönmesi mide bulantısı yoğun göz kararmasıyla birlikte bayılma hissi yaşıyorum tansiyon ölçüyoruz normal neden oluyor böyle yaşayan var mı acaba
Zeliha_plt38 busraa12_ bende ilk 3 aylık dönemde çok yaşadım tek başıma dışarı çıkamıyodum korkudan bişey olur düşerim falan diye yanında şeker bulundur en iyi kendime getiren şey o oldu beni merak etme ama 4. Aya girdim yarısına kadar daha yaşadım sonra geçti şükür
guleycaan busraa12_ ben de çok fazla yaşıyorum 6 haftalık ama bayılma hissi göz kararması kendimi yatağa atıyorum hemen o yüzden sordum haftalar yakınsa yaşadığımız normal olabilir diye
busraa12_ Zeliha_plt38 evet geçen gün ilk defa tek başıma hastaneye gittim ve yolda perişan oldum bu yüzden çok zor bi durum