Sizdenbirii1 Kızlar bu haftada böyle olan var mı kafasını tamamen vajinaya gömmüş doktor bakarken baya alt tarafıma kadar ultrasonu götürdü bi sorun yok dedi ama ben orda baskı hissediyorum sürekli çiş isteği vs
maviportakal_ Sizdenbirii1 normal pozisyondan dolayı baskı yapıyordur zaten ters olsaydı da bu sefer ayaklarıyla vurup baskı yapıyor
0Berfin0 Sizdenbirii1 herhangi bir sorun yok dediyse korkma canım Canları sıkıldıkça dönüyorlar kafası yukarda olunca da tekmeliyor yani o sıkışıklık hissi bi gidiyo bi geliyo korkma
Hazalina Sizdenbirii1 benim kız da 25. Haftadan beri baş aşağı pozisyondaydı, bir daha yukarı da dönmedi. Ben 7 aylık doğmuşum diye çok panik yaptım ama şükür 39+2 de doğdu🤣 doktorunuz sorun yok dediyse kendinize dert etmeyin bencee🫶
Sizdenbirii1 maviportakal_ öyle mi ne bileyim ya yürüyüekn zorluyo beni rahşm ağzı uzunluğu normal çıktı ama tedirgin oldum yinede
maviportakal_ Sizdenbirii1 o haftalarda benim de baş aşağıydı baskı yapıyordu sonra tekrar döndü şimdi vurdukça baskı yapıyor
Pitircigin_annesi 28 . Haftadayım kafa geliş benimkide . Rahim ağzı uzunlugu yeterli ya korkmaya gerek yok
Hazalina Sizdenbirii1 ahahah bence herkes yaşıyor . Doktor 30. Haftaya gelince artık erken doğsada büyük risk yok deyince bi rahatlama gelmişti. Sonra da neden sancım yok bilmem kaç hafta oldu gelmiyor diye panik yaşıyor insan😅😅