Merve0115
Arkadaşlar hastane çıkışında bebeğimizi puset olan ana kucaklarına koyup çıkacaz malum.ancak ana kucağının içinde destek pedi olmasına rağmen rahatsız hissettirdi beni. Sizler puset için bel destekleyici aldınız mı? Aldıysanız hangi marka? E bebekteki Sevi bebe ve babyjem yorumları beni tedirgin etti açıkçası. Şimdiden teşekkürler