Guzelanne56 Ceren1996 40 kontrolünü yaptırırken yaptırmıştım 6. Ayda bı daha yaptırdım 9 da tekrar yaptıracağız
cileklitursu Asyapolat normal göz polikliniklerine randevu alıyorsun yenidogan göz muayenesine geldim diyorsun sonra damla odası var damla damlatsınlar 40 dakika sonra gel diyorlar göz bebekleri büyüyor sonra dakika dolunca doktor ışıkla bakıyor bu kadar
cileklitursu Aycann12 hayır hiç aglamadi sadece doktor ışık tutarken ağladı onda da uykusu vardı ve acıkmıştı