Nasıl rahat edeceksen öyle çık kımi elbise giyiyor rahat etmek için kimi normal kıyafetlerle gidiyor kimi eşofman takımı giyiyor valla hasta olanda hali olmayanda picamasıyla üstüne hırka alıp gidiyor kimse önemsemiyor yani dışardan bakınca normal durursun hastaneden eve gidiyorsun ayıp felan değil nasıl rahat edeceksen öyle yap