Hatice19 Kızlar iki gündür kask ağrım var gaz sancisimi başka birşey mi anlamadım doktoruma gittim bugün endol fitil verdi kullanan var mı birde bu tarz ağrı yaşayan varsa ne iyi gelir
Hasreterel Hatice19 bendede var 34+6haftalıgım doktor normal dedı cocuk dogum pozısyonunda ayaklarını bastırıyormuş sız kac haftalıksınız
Hatice19 Hasreterel çok canım yanıyor ya bıçak batar gibi bir ağrı geçmiyor bir türlü sen neler yaptın cnm ya etki eden birşey oldu mu