Merhaba
Benim durumumda olanlara umut olsun asla umudunuzu kaybetmeyin..
5 yıllık evliyim. Evliliğimin birinci yılında hamile kalamadığım için rutin kontrollere . Bana değerlerinin normal olduğu söylendi eşime azospermi dendi. Daha sonrasında direkt tüp bebeğe yönlendirildik. Daha sonra birden kendimizi Bahçeşehir Liv Hospital’da bulduk doktorumuz Ziya kalemle birlikte bir tüp bebek denemesi yaptık bir embriyo elde edebildik%30 şans verdi ve transferini aldım. Daha sonrasında maalesef negatif sonuçlandı Daha sonrasında ise biraz ara verdik Tabii bu arada ilaçların sonucunda 30 kilo kadar aldım sağlığım gitti psikolojim yıprandı Tüp bebekteki ilaçların dozu fazla geldiği için organlarım su topladı. Bu süreçten sonra pcos oldum. Daha sonrasında Biraz ara verdik bu arada eşim varikosel ve fıtık ameliyatı oldu. Klomen kullandı. Ve bir şifacıdan ikimizde bazı ilaçlar aldık ben düzenli kullanamadım ama eşim aksatmadı. ikinci defa tekrar Başakşehir çam sakuraya müracaat ettik orada da bize tüp bebek denemesi yapmamız gerektiği söylendi tüp bebeğe yönlendirildik bu sefer yeniden aynı süreci yaşadık Burada ise embriyolar hiç gelişmedi transfer bile olamadık. Ameliyattan sonra eşimin değerleri düzelirken bende sorunlar olmaya basladı. Pcos+ kilo. Yumurta tembelliği gibi. sonra pahalılığı ve başarısı ile bilinen bahçeçide üçüncü bir deneme için para biriktirirken şans eseri hamile olduğumu öğrendim. Bu 5 yıllık sürecin ardından herşeyi kafada bitirmişken 13+2 de günlerimi sayıyorum şuan. Allah geciktiriyorsa muhakkak güzelleştiriyordur