Kızlar bu durumu aranızda yaşayan var mı acaba 14 haftalık hamileyim böbrek ağrısı yüzünden gittim ama doktor bebeğe de baktı eşi aşağıda dedi bebeğin hareketi iyi suyu iyi dedi ama benim aklımda kötü kötü senaryolar geçiyor ilk defa böyle durum yaşıyorum düşük olur mu sizce kendini son zamanlarda yordugun için de olmuş olabilir dedi biraz yardımcı olur musunuz