Meliii Kızlar hamile kaldıktan sonra hormonlardan dolayı tüylenmem oldu ve göğüs etrafında tek tük var buda beni rahatsız ediyor açıkçası doğuma yakın tüylenmelerin dökülecek dediler gerçekten öyle oluyor mu yani geçiyor mu tüylenmeler
2bebelianne Meliii alırsan çoğalır geçmezse bile en azından çoğalmaz ben tüylenme sorunu yaşamadım ama çatlaklar çok canımı sıkıyor 🥹 tüye çare var ona yok
Meliii 2bebelianne Bende de çatlaklar oluşmadı sadece karnımın yan tarafında oldu onları sorun yapmıyorum ama göğüste tüylenme olunca sorun yapıyorum emince ağzına gider falan diye