ppmerlina Kızlar bugün dolabımın içini boşaltıp yıkayıp temizleyeceğim. Ara ara içinin koktuğunu hissediyorum. Aslında çoğu zaman bozulan gıdalardan kaynaklı ama onları atınca yine de kendine has bir koku oluyor gibi. Siz güzel kokması için dolabın içine bir şeyler koyuyor musunuz? 🧼🫧
r_deniz ppmerlina buzdolabini sildikten sonra en son bol karbonatlı su ile silin koku olmaz gider yerine de koyun
Burnosunn_annesi ppmerlina karbonatla siliyorum yada sirkeyle kuzum eğer agır jomu varsa vanilini tabağa koy kalsın mis gibi kokuyo🙆🏻♀️
Baklavaseverim ppmerlina Aşkım Türk kahvesi ağzı açık koy portakalın içini oy buzluğa at mis gibi portakal kokar denendi onaylandı
Dadas ppmerlina hamilelikte buzdolabı bir kokardı bir kokardı ki taa salondan kapağı açılsa kokusunu hissederdim midem bulanırdı. 😂 Doğurdum geçti çok şükür 😂
ppmerlina Dadas ayyyy ilk 15 hafta buzdolabı açamıyordum yarabbimmmm Allah düşmanıma bile bulantılı gebelik nasip etmesin
Herseydenbiktim ppmerlina Askim, karbonat, Türk kahvesi, vanilya sirke iyi geliyor bir saat dolabin fişini cek icini güzelce temizle hic koku da kalmaz kendini iyi hissettiğin bi zaman yaparsin
Herseydenbiktim ppmerlina Dolap uyarı veriyor ya ben fişi takılıyken yapıyorum ama hani her dk kapatmak usendirebilir😂 olur ama