Seerpll canım kusura bakma yeni gördüm .. ben 1 soğanı böldüm 2 ye 1. Sini sabah 1 bardak suyla 5 dk kaynattım 2. Yarısını akşam kaynattım sıcak içtim .. sonraki günler sadece sabah yaptım uğraşmadım Eylül ve Ekim’de doktora gitmiştim iltihap vardı idrarımda sonra bunu yaptım 10 gün falan Kasım da gittiğimde iltihap geçmişti