Edaisik055 13+2 haftalık hamileyim bu zamana kadar öyle bir göbüş çıkmıştı ki şaşırıyordum. Ama göbeğim bugün gözüme daha bir inik geldi eşime sordum oda aynı şeyi söyledi. Acaba neden olur bu🤔
Edaisik055 Bir de çok kasık ağrım var acaba üşütüyorum da gaz mı oluyor yoksa başka bişey mi😭 kontrolüm perşembe günü kafama bir sürü şey takılıyor
zs_is Şuan 27+1 im O haftalarda benimde o şekilde oluyordu bazen çok büyük bazen dümdüz hissediyordum muhtemelen şişkinlik,gaz yediklerimiz etkiliyor ama korkulacak birşey yoktur diye düşünüyorum ☺️
Edaisik055 zs_is kendimi 6 7 aylık hamile gibi hissediyordum karnım indiği için şuan hamile değilim gibi 🥲 çok takıntılı bir insanım 🤣