Merhaba kızlar bugün itibariyle 36 haftalik hamileyim bebeğimin gelişimi 38 haftalik değerlerle uyumlu. Bugün zaman zaman sancılarım olduğunu hissediyorum. Bebeğim gelişimi ileride diye şimdilerde doğabilir mi bir alakası var mı (gebelik şekerim yok yapısal olarak gelişimi ileri)