Büyük çocuk çoğu zaman yürümek istiyor ama yorulunca yine arabaya binmek istiyor. Ben Wagon bebek arabası aldım içi o kadar geniş ki ikisini birden rahatça taşıyor. 75 kilo kapasitesi var zaten. Binmek istemezse de içine eşyaları koyuyorum pazara giderken bile işimi görüyor. Tek elle katlanıyor olması da aşırı rahat. Benim için tam kurtarıcı oldu.