Merhaba kızlar,
Bebek için geçen ay denemeye başladık maalesef hamile kalamadım. 3 eylülde regl oldum ve bugün ovulasyon testine başladım. Aynı durumda olan arkadaşlar varsa burda toplanalım haberleşiriz ay sonunda güzel haberler veririz inşallah birbirimize 🙏🏻🌸🥺