cano3459 efnanhiraa biz gittiğimizde kese var ama kalp atışı net duyamadık dedi 18 inde gelin dedi biraz geçe attı ama vardır bi bildiği galiba
efnanhiraa cano3459 vardır benimkide sürpriz oldu keseyi gördük 4 gün sonra çağırdı kese büyümesine bakalım dedi bir gittik bebisde kalbide atıyordu 2 hafta sonra çağırdı 13 gün sonra gittim bende 6+5 çıktı 7+4 olmazı lazımdı
cano3459 Gzdenr34 amin inşallah rabbim hepimize sağlıkla ve hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
maco61 cano3459 18 agustosta adete göre 7 haftalık oluyorum duyarmıyım ki. Ya benim 2. Gebelik ama unutmuşum gerçekten ilk gibi😆
cano3459 maco61 benim ilk gebeliğim benimde Temmuz 7 ama dr beni 8 haftalık yapıyor bilmiyorum vardır bi bildiği galiba
ikiprensesannesi___ Nurkl ya ne güzel ilk defa aynı olan birini buldum sonunda sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah, 🥰
Neboss cano3459 nasıl geldik bide bize sor 😂 zor ama güzel, bende başlarda öyleydim zaman geçecek mi büyüyecek mi diye şimdi son günlerin telaşındayız zaman hızlı geçiyor keyfini çıkar❤️