Merhaba şuan 34 haftalığım ama doktor 2 hafta ileride dedi yani 36 haftalığa denk geliyor doğum hakkında birşey söylemiyor sizce doğum nasıl olur ve tam haftasını bekler mi erken mi gelir acaba dün kaşıntıdan öldüm öldüm dirildim bugün gittim baktırdım değerlere birşey çıkmadı kolestazdan şüphelendiler ama değerler normal hala kaşınıyorum ellerim avuclarım alerji oldu sanırım