unlu0801 Kızlar selam 12 haftalık gebeyim , kan tahlillerim yüksek çıktığı için endokrinolojiye yönlerdirdi ve ordaki doktor bana insilün için raporlarımı çıkardı 1 hafta takip edileceğini söyledi fakat bu durum beni korkutuyor
Deletedmom_297 unlu0801 4.haftamdan beri kullanıyorum bende 12 haftalığım büyük ihtimal sizin gebelik öncesi diyabetiniz vardı insilün ve diyetle devam ediyorum zor mu evet zor ama başaracağız❤️
8143 unlu0801 6. Haftadan beri kuallnıyorum çok şükür bi skntı yok hiç korkmayın bebeğiniz için çok önemli şeker