Merhaba herkese.
15 haftalık gebeyim. Kabız olduğum için bir saat önce tuvalete gittiğimde ıkınmak zorunda kaldım birkaç dakika boyunca. Ter içinde kaldım.
Sonrasında bebeğe bir zararı olup olmadığı konusunda bir endişe kapladı içimi. İnternette araştırdım bir zararı olmayacağı yazıyordu, Kağan Kocatepe’nin videosunu da izledim. Ama hala içim rahatlamadı.
Her şey yolundadır dimi? Nöbetçi kadın doğum doktoruna gitmeme gerek yoktur? :(