yumurtlama günüm dündü 1 haftadır iyi değerlendirdim ama ne bir ağrım oldu ne bişey hafif kasık batması gibi bir de sıvı akıntı oldu yumurtlama oldu mu biraz soru işareti oluşmadı değil 21 eylül adet tarihim sizce ne zaman yapıyım testi erken gebelik testleri işe yarıyor mu?