Esrakaya1 Kızlar merhaba 34+6 yım şuan da, dün göğüslerimden damla şeklinde belli belirsiz süt sanıyorum ki😅 gelmeye başladı normal bir durum mu? Bide 1 haftadır damakta kaşıntım var grip falan değilim ama sadece bu belirti var 😭
zehraulger3838 Esrakaya1 süt gelmesi normal süt damarların çoktan başlamış çalışmaya çok güzel ara ara sızıntı olursa o sızıntıyı goguslerinin ucuna masaj yaparak yedir canım bebek doğduktan sonra emerken goguslerin çatlamaz
zehraulger3838 Esrakaya1 ilk hamileliğimde bende çok korkmuştum ayni sizin gibi ilk olunca insan herşeyden korkuyor
Kirginpapatya Bende 33. Haftadayım ama çok yoğun geliyor tişörtümü ıslatacak şekilde bu kadarı normal mi acaba doktora sorduğumda normal demişti ama bu kadar çok olması beni düşündürüyor biraz