Merhaba arkadaşlar. Adetime iki gün kala test yaptım ve silik çıktı sonra âdet günümde yani bugün tekrar test yaptım yine silik şekilde çıktı. Sonra gidip kan tahlili verdim ve sonuç 0,20 çıktı. Bugünden sonra adet haberi mi gelir sizce yoksa beta yükselir mi