Gamzee__ Kızlae bilgisi olan acil yazsın lütfen bugün transferimin 7. günü cok acık renkli kanamam oldu beraberinde belim agırıyor . Sebebi nedir bu kanama normal mi
Gamzee__ hakkah24 ablanızında tüp bebek miydi kacıncı günlerde kanaması olmuştu bide onunda mı açık pembeydi
Gamzee__ Gamzee__ Merveue doktorum uzakta başka şehirlerdeyiz aradım dinlenmemi ve coraspirini kesmemi söyledi . Aynı zamanda pıhtılaşma iğneside kullanıyorum ona devam edicez