Merhaba sevgili anneler ve anne adayları
16+2 haftalık gebeyim . 13 haftalık ikili test sonucu papp-a testim 0,34 çıktı doktorum bu konu hakkında bir şey demedi diğer ense kalınlığı burun kemiği haftasıyla hep uyumlu ama papp -a testi sonucum da düşük gözüküyor tek başına sorun teşkil etmediği ama plasentadan salgılanan hormonla alakalı bir sorun olabilir yazıyor yeterli besin alamama gibi papp-a testi bu değerler civarı olup gebeliği sağlıklı ilerleyen yada bilgi sahibi olan varmı? Yardımcı olursanız sevinirim