Kızlar bugün doktora göründüm 2. Çocuk planladığım için , alttan muayene etti ve yumurtalıkların gayet iyi olduğunu söyledi, kan değerlerime baktırdım bide folik asite vereceğini düşündüm Argifertil isminde ilaç verdi.Bu ilaç için erken değil mi acaba 1 ay oldu korunmasız ilişki yaşadım, tüp bebek isteyenlere de öneriyoruz dedi. İlacın fiyatı yüksek, hem bana hem eşime ayrı ayrı verdi. İlacı kullanan var mı acaba