dolunaylodos merhaba bnde zorunlu sezeryan oldum 40+3de Çatım uygun değildi günüm de geçiyordu bebek doğdun da doktorum sen bunu doğurmazdın dedi kafası büyük olduğu için bnce doktorunuza güvenin bnde normal çok istiyordum nasip olmadı şimdi de 2.Bebeğe hamileyim 29 haftalık inşallah bu sezeryan da ilki gibi rahat oluyor endişe etmeyin 🌸💐