2bebelianne Kızlar özellikle kullanıp tecrübeli olanlardan yardım istiyorum elektrikli mi daha kullanışlı manuel mi siz hangisini tercih ettiniz ve memnun kaldınız yardımcı olun lütfen 🥹
Niiillloooyaaa 2bebelianne kendimden degil eltimden tecrube ettik elektirikli olani onun oglu hic kullanmamis yine en iyisi eskilerde yani yeniler para tuzagi ha bebekten bebege degisiyor belki siizinki sever onu bilemem ama bence gerek yok bacim 🤗
sevgidolubiranne 2bebelianne Arkadaşım elele roma aldı elektrikli çoook rahat , bebisi de sevdi ilk günden beri kullanıyorlar . Bende ondan esinlenip elele dormire aldım çok fazla pahalı bişey olsun istemedim açıkçası
ppmerlina 2bebelianne birkaç hafta önce aynı post açılmıştı kullanıcıların yarısı manuel dedi yarısı elektrikli dedi inanın kafam daha da karıştı ahahahshs ben de alıcam ama ne alıcam bilmiyorum off
2bebelianne Niiillloooyaaa zaten 10 15 binlik alamicam bende 3 4 binlik bakıyorm hani onlarda beklentimi karşılamaz ya da bebeğim sevmezse elimde kalırsa diye düşünmeden edemiyorum
Niiillloooyaaa 2bebelianne dogrudur dedigim gibi burada kim ne derse desin bebegine bagli oldugundan hep %50 ihtimalle alman gerekecek madem bu ihtimalle aliyorsun 3 4 bini de cope atmaya gerek yok begenmez ise bu devirde 1 lira cope atilmaz riske girme die soyledim bacim ama karar senin ❤️
2bebelianne sevgidolubiranne bazısı bebek ağırlığı çökünce sallanması yavaşlıyor diye şikayet etmiş siz öyle bir sorun yaşadınız mı bır de kaçıncı aya kadar kullanılır tahminen
sevgidolubiranne 2bebelianne bende henüz kullanmadım ama arkadaşım var aynı markayı kullanan bebiste tombis ama hiç öyle bişey olmadı kuzum bebisi 9 aylık hala biniyo
2bebelianne Niiillloooyaaa teşekkür ederim ❤️ bende kararsızım işte şöyle tecrübeleri toplayıp bir bakayım 🙂
2bebelianne ppmerlina bütçem sınırlı bnm manuelden de memnunmus arkadaşlar elektrikli 6. Aya manuel 8 9 aya kadar kullanılıyor hem daha ekonomik bende bilemedim 😂
ppmerlina 2bebelianne valla ben de senin gibi düşünüyorum bitanem yani bir makineye şahsen 10 bin tl vermek istemiyorum çünkü içinde durup durmayacağı bile belli değil. Hadi iyisini aldık ikinci çocuğa saklarız desek o zamana kadar kim öle kim kala Sen manuelde mi karar kılıyor gibisin
mervnil Dolaptan ikisini 1 tane fiyatına alabilirsin hangisini severse onu kullanırsın diğerini satarsın ben öyle yaptım temiz kullanılmamış ürünler oluyor Bebek sevmediği için🙂
2bebelianne mervnil dolabla letgoya baktım sıfırdan farksız fiyatlar öyle ucuz olanlar da ya hor kullanılmış ya defolu
mervnil 2bebelianne uygun ve temiz olanlar hemen satılıyor o yüzden sürekli bakman gerekiyor sayfayı yenileyip