Ben de travel sistemlere bakmıştım ama çoğu bana hem ağır hem de kısa süreli kullanıma uygun geldi. Sonra Wagon bebek arabası aldım inanılmaz memnun kaldım. İç hacmi geniş olduğu için çocuğun çok rahat ediyor hatta iki çocuk bile sığabiliyor. 75 kilo taşıma kapasitesi var pazara çıkarken bile içine eşyaları koyuyorum. Tek elle katlanıyor bagajda da fazla yer kaplamıyor. Travel sistem gibi hantal değil bana çok pratik geldi.