MYSR Kızlar yenidoğan itibariyle devamlı aynı ürünü kullanmak istiyorum hem kaliteli bende biraz uygun olsun istiyorum sizce hangisini almayalıyım?
Gzd MYSR ben prima ve canbebeyi dönüşümlü kullanıyorum canbebe den memnunum , evy baby hiç kullanmadım
Mehtapsato MYSR canim ben daha once ilk kizimda prima kullandim ama pisik oldu arada baska bi bez kullandim onlarida da pisik olmustu kizim sonra canbebe kullandim surekli baska bi bez kullanmadim
Behiye07 Canbebe kullanıyorum oğlum 19 aylık büyüdükçe adetleri azalıyor fakat 1 numaradan 4 numaraya kadar içinde çok var çok kullanışlı bence
Neslihankyvn Bende canbebe stoğu yaptım umarım pişik sorunumuz olmaz devam ederim🙂 gereksiz aşırı para vermeye duymuyorum beze vereceğim parayı köşeye atıp ihtiyaçlarını alırım☺
MYSR Valla kızlar gönül ister ki en iyisi en kalitelisi olsun onlar da biraz pahalı oluyor ama çöpe hgidiyor sonuçta arta kalan para işe başka şeyler temin edilir Fuzuli harcamayı sevmem zaten o yüzden uygun ve iyisini araştırıp almak isterim nedense evy baby kullanan kimse yok :))