Ay006 4.gebelik ilk sezaryen aşırı derecede stres yaptım buradan baktıkça eksiklerimi tamamladım ama o igne işi beni korkutuyor normal doğumun ne olduğunu biliyorum ama bu ameliyat işi beni çok gerdi