nurteeen13 Saatlerdir ağlıyorum sinirlerim bozuldu hiçbir şey içemiyorum yiyemiyorum böyle günler daha nasıl geçecek şimdiden iki kilo verdim. 1.trimester mıdır nedir acil bitsin artık kahve bile içemiyorum ve o benim en sevdiğim şeydi…🥺
Limonataaaaa nurteeen13 al benden de o kadar bütün gün midem bulanıyor yediğimi de çıkarıyorum zaten özellikle en çok zorlayan bi buçuk yaşında kızım var altını değişirken çok zorlanıyorum midem bulanıyor 😫
Deleted33000 nurteeen13 kahveyi birak aç susuz 4 ay geçirdim canım üzülme bu günler geçecek arada git serum taktir ve bulantı ilacını kullan ben öyle yapıyordum serum yapıldığı yemek yiyordum her hafta bulantı serumu takiyordu doktorum ve prizin ilacın yanına başka bı ilaç da yazmıştı çok kötü olunca da onu içiyordum ağır bı ilaç olduğu için ismini yazmadım ilacın az sabır bacım bebeğin içerde büyüyor vitaminlerini almaya çalış
Annebus nurteeen13 kahveyi bırakın su içemiyordum.. eşim her marka su aldı sırf su içebileyim diye… suyun bile tadı acıydı 🤭 Şimdi mi ? Trimesterdeyiz ve herşey o kadar lezzetli ki 😄 Ama buralarında ayrı zorluğu var Yani annelik emek istiyor zorluk istiyor sonuç olarak güle seven dikenine katlanıyor ☺️😉
Zumruduanka160 Kahvenin bir yararı yok zaten hamileyken .. erken ağlamaya başlamışsınız biz neler yaşıyoruz ruh hali yüzünden ah ah .. patates haşlaması çubuk kraker yiyin . Doktora söyleyin mide bulantısı hapı verir