7+5 beklersen 6+5 çıktı bebis gex döllenme zaten Dr iyi dedi kesen düzgün güzel kanama alanı yok sorun yok dedi haftaya tekrar çağırdı oda diyabetten ötürü sık takip yapacağız dedi 🥰🥰Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu kimsenin kucağını boş kalmasın sağlıkla gelsin bebislerimiz