Allah’ım yardımcın olsun Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah senin gibi olanlara.Bende de anksiyeteye ilave birçok şey vardı hamile kalınca ilaçları bıraktım,3 ay sonra ara ara norodol ile devam ettim, emzirirken de onu kullandım kızım 4 yaşında ikinciyi düşünüyorum ve tekrar başa sardık nasıl bırakacağım nasıl geçecek diyorum Rabbim Yardımcımız olsun inşallah