Şu an 6 haftalık hamileyim daha önce 2 düsügüm var
Cumartesi lekelenme ve bel ağrım kasık ağrım oldu.
Pazar çok çok az kahve leke geldi ama ağrım vardı
Pazartesi sabah uyanınca leke gelmedi şimdi ancak tuvalet yaparsam kahve çok az geliyor.
Daha önceki gebelikler de lekelenme yaşamamıştım. Umudumu kesmiştim ama acaba gebelik devam ediyor mu kesemi görmüştük 🥹 yarın doktora gidicem