Kızlar ben 7 aylık evliyim ve evlendikten sonra adet düzenim alt üst oldu ilk önce 2 ay olmadım sonra 3 ay olmadım şimdide tekrar 2 ay oldu olmuyorum doktorada gittim hormonlarıma herşeyime bakıldı bir sorun olmadığı söylendi sadece bir tane vitamin verdi ve gönderdi aynı durumu yaşayan varmı