Ay o 3 gündür bendede oluyo. 36+5 deyim şuan 3 gündür böyle nornal yürüsem de oturup kalksam mesela birden tık diye bi şey oluyor orda. Sanki daha sonra aşşağıya bir şey akıyo gibi kayıyor gibi bir şey oluyor ama ne akıntı ne başka bir şey yok yani. Ama o hissi veriyor. Belimde kasığımda ağrı oluyor. Yarın kontrolüm var söyleceğim doktora