Suyu azalmış dedikleri mesela idrardan mı yada çamaşırdan mı anlamadınız mı hiç normal mi boşalarak azaldı acaba. Yani bebek suyu içemez öyle sonuçta 😁 ve suyu azaldığında hareketlerinde azalma oluyormuş sizde öyle oldu mu. 37. Haftaya girdim de şimdi endişelerim oluyo ondan soruyorum