Eminedgds Kızlar napiyosunuz yani evde tek başına kesinlikle sosyalleşmek istemiyorum ama sanki canım da sıkıldı gibi bilemedim😂
Kabiyra00 Eminedgds Ya ben çalışıyorum. Çocuğu da diyanetin kresine yazdırdım öğlene kadar. Ama bana verdikleri ders sayisi fazla bu sene. Çocuğu 10 dakikalik tenefüsümde alıp yanımda goturecegim 😔 bayağı yorucu bir süreç bekliyor beni.