Merhabalar ben 7 ay zoretanin tedavisi gördüm ilacım biteli 2 ay oldu. Normal şartlarda ilaç kullanım talimatlarında ve cildiye doktorumun söylediğine göre 35 gün içerisinde ilaç vücuttan tamamen çıkıyormuş. Ama ben risk almak istemiyorum bu tedaviden sonra acaba ne kadar beklenmeli bilgisi olan var mı ? Daha önce ilaç bittikten sonra gebe kalıp sorun yaşayan var mı ?