mrvsrcn asu_mihra25 onlarda sancı ama doğum sancısı değil inan çok farklı yani evet işte bu geliyo dersin o sancıda
mrvsrcn Lalakaplangl yok doğurmadım bugün kontrole geldim 4 cm açıklık varmış ama sancım yok düzenli yatırmak istiyorlar emin olamadım
2205 mrvsrcn benim 4 cmden sonra 10 cm kadar 11 saatte açılmıştı hastne uzak diye gitmiştim yatırdılar yürüyüo açılmasını hızlandıramadım öylece yattım
mrvsrcn 2205 ben eve geçtim canım tekrar baktılar 3 cm dediler eve geldim nisanım geldi hafif sancım var
cnmoglum_22 mrvsrcn hafif sancılarınız belli bir düzeni var mı dakika olarak. Allah gücünüzü artırsın inşallah hıphızlı sağlıkla alın kucağınıza