Esma006
İlk gebeliğimi de bu testten öğrenmiştim altı haftalıkken düşük yaptım boş gebelikti o yüzden bu markadan evde bulunduruyordum şuanda başka marka test yok maalesef elimde bat ı bekliyip kan testi yaptırmayı düşünüyorum testlere de güvenilmiyor artık bir çok markayı denedim bu zamana kadar bir çoğu yalancı pozitif verdi bir iyi olan bu marka vardı denediklerim arasında Buda bu şekilde çıkardı