senem0987 ben kompresörlü nebülizatör diye geçiyor galiba adı ondan aldım. Yeğenlerim falan kışın çok sıkıntı yaşıyordu lazım oluyordu. O yüzden aldım. Bebeğime eşime kendime de kullanırım, ben de çok çabuk hastalanan biriyim çünkü. Evde olmasının faydası var zaten çok pahalı bir şey değil.