nazar_73 Ramzi teorisine göre de erkek canım hani bu da bir teori ama bende iki çocuğumda da tuttu bilmiyorum tesadüf mü ama doğruluk payı var tabiki Ramzi teorisinin 6 7 haftalarda bakılıyor Ramzi teorisine seninki Ramzi teorisine göre erkek ztn kese yapısı bebegın yapısı da erkek inşallah gönlünde ki sağlıklısı ile olur benim ilk dediğim çıkar genelde erkek diyorum ben hayırlısı olur inşallah