Esosiko ağrıdan duramayacak noktaya gelmiyorsan, dinlendikçe geçmiyor üzerine artıyorsa, lekelenme, kanama varsa sorun. Bunlar dışındaki ağrılar normal bu sürecin sonunda rahim normal büyüklüğünün 1300 katına çıkacak. Ağrısız olması düşünülemez :) çalışmıyorsanız genel olarak yatar pozisyonda durarak ağrıyı azaltırsınız. Ben ofiste de sandalyeyi olabildiğince arkaya atıp otururdum