mavideniz9696 ersancar yok kullanılamaz. Zaten biz bile bir süre kullandıktan sonra sağım gücü çekim gücü yavaşlıyor biz bile bir süre sonra o makineyi kullanamamaya başlıyoruz sıfır aldığımızda. bir de ikinci eli düşünün