Kızlar benim seruma karşı alerjim var nasıl desem ki serum alır almaz bayılıyorum kendimden geçiyorum ama kan verince böyle bişey olmuyor …. Tüp bebek veya aşılama düşünürsem zorlu bi süreç mi olur? Böyle bişey yaşayan varmı aranızda? Nasıl ilerledi…?